Styrelsen

Styrelsen i vår förening är ett glatt gäng som helt utan ersättning jobbar för att vi skall ha en  trivsam förening med god ekonomi. Styrelsen träffas ca vart sjätte vecka i föreningslokalen.

Styrelsen handlägger föreningens löpande ärenden och förhandlar fram avtal om kabel-tv, bredband, sophämtning, städning, fastighetsskötsel samt verkställer ärenden som beslutas av föreningsstämman. Föreningen har i dagsläget ett förvaltningsavtal med SBC som omfattar ekonomisk och teknisk förvaltning.

Vill du också hjälpa till och är du intresserad av styrelsearbete, tveka då inte att närsomhelst under året kontakta valberedningen.

Du kan få kontakt med styrelsen via ett postfack i entrén till Grubbenstorget 5 eller via email, styrelsen@brfafgrubbens.se

Styrelsen består av:

Håkan Persson, ordförande